Tým Masters se připravil na tento zajímavý a nevšední závod. Známe složení týmu a další podrobnosti. A také tým ví, s čím bude muset při závodě počítat. Nyní vám tedy představíme tým a jeho vybavení do závodu:
Název týmu: Masters Team
Složení týmu: Igor Vlahovič, Patrik Maňoušek, Miloš Klaus
Model: Yokomo GT300
Karoserie: Subaru Legacy B4
Počet akumulátorů: 11
Typ: 2S LiPo HARD CASE 5000 – 6000 mAh
Pneu: 3 sady předepsaného obutí
Motor: LRP X12 17,5T (časování dle předpisů)
Regulátor: Speed Passion Cirtix Club Stock Race
Převod: dle pravidel stavebnicový
Nabíječe: 4kanálový nabíječ Hobbyking, dva single záložní nabíječe
Tým bude používat klasické LiPo HARD CASE články. Počítá se s větší vahou modelu, ale kompenzovat to bude delší dojezd. Na 5000 mAh by měl model kroužit cca 45 minut. S ohledem na počet sad je vše naprosto v pohodě. Nabíjení nebude ani moc potřeba.
Pojede se na zcela nové sadě obutí. Další dvě jsou v náhradě (již použité).
Co se bude zcela jistě řešit, bude stav ložisek v přední nápravě. Z koberce se budou zanášet a bude potřeba je čistit. 8 hodin bez údržby nevydrží.
Střídání pilotů po jednom akumulátoru. Tedy po cca 45-50 minutách. Změna bude prováděna dle aktuální situace.
Model Yokomo GT nejprve absolvuje klasický závod a pak vyrazí na 8 hodin dlouhý Endurance.
Tým považuje účast na tomto závodě Yokomo za prestižní a hodlá si jej užít na 110%.