Sedm strojů SC se postavilo na start, nejrychlejší byl Matěj Matlák (Durango), druhý dojel Lukáš Kyjevský (Lossi) a třetí Filip Rajdus(HPI).Nevedlo se Aleši Bidovskému, nejprve ho zradila technika a poté dostal trest šrtnutí jízdy za opuštění tribuny během jízdy. Aleš je šikovný pilot a ztrátu bodů určitě dožene příště.
Trucků závodilo pouze šest, kdysi velmi oblíbená kategorie a dnes je jen o jedné skupině. To, ale neznamená, že by se na trati nebojovalo, první Aleš Hornsteiner nadělil soupeřům minimálně jedno kolo. Za ním to bylo vždy napínavé, Petr Záhumenský dojel druhý o pouhou vteřinku před Martinem Raškou.
Druhou nejobsazenější kategorií jsou buggy 2WD, 23 speciálů na trati. Pryč jsou ty doby kdy se na startu finále A postavilo osm modelů Schumacher, dnes je startovní pole pestré.
1.Samuel Cienciala (Shumacher)
2.Roman Pudich (PR)
3. Tomáš Koudelka (Durango)
4. Petr Olišar (PR)
5. Martin Zvára ( Yokomo)
6. Jožo Nováček (Lossi)
7.Radim Hruška (Durango)
8.Roman Kavan (Schumacher)
Finále B 1. Jakub Zapletal (Durango), Finále C Lukáš Kyjevský (Lossi)
Jasně nejoblíbenější kategorií jsou buggy 4WD, 30 startujících. Přijel se na nás podívat a zároveň si zajezdil ve finále D Jarda Kopecký st..Poprvé s buggy a vítězství ve finále D mu uniklo o 5 vteřin. Jardo fakt pěkné.Déčko vyhrál Jakub Grac (Caster). Finále C- Jakub Mader (Durango),Finále B- Jakub Zapletal (Durango). Dalo by se napsat,že do Áčka se dostanete jen s Durangem, z osmi jelo finále A sedm, jediný stroj jiné značky bylo Yokomo(moje:-)). Tomáš Kubica opět zvítězil, využil startu z první pozice, využil toho,že se za ním bojovalo o každý milimetr dráhy a v klidu si najel o kolo víc než soupeři. Druhý dojel Já a třetí Míra Jurenka, využili jsme dětské nerozvážnosti soupeřů a když se prali o milimetry, my se drali kupředu :-).
Polední pauzu nám spestřil Jan Matros šílenou akrobacií s vrtulníkem opravdu dech beroucí pilotáž. Děkujeme
Ukázka skvělé pilotáže vrtulníku: Letová příprava, pilotáž, pilotáž 2
|