Že na stavu pneumatik a to zejména zadních jsem se přesvědčil nejen na kobercové dráze v hale, na umělém trévníku venkovní tratě Mibosport arény, na hlídně atp.
Vzal jsem podvozek Durango DEX210 na asfalt a otestoval tři kombinace pneu:
– originál Durango pneu z RTR setu, kde zadní již jsou typu SLICK
– dboots s částečným vzorkem vs přední Durango penu
– dboots s částečným vzorkem vs přední Schumacher bez vložek
Potvrdil se fakt, že na stavu zadních pneu opravdu záleží. A to nejen v terénu, ale i na asfaltu.
Jízda s buggy na asfaltu je možná, model seděl a byl klidný. Ale brzy přijdete o vzorek.
Nastavení modelu je stále stejné – tedy z RTR.
Měkká vložka v zadních pneu způsobuje klouzavost a vyšší opotřebení vzorku. S tvrdší vložkou by možná model seděl i na SLICK variantě. Tuto možnost jsem však neměl k dispozici otestovat.
V každém případě jsem vše natočil na záznam: