0mlouvám se za zpoždění reportu, ale od 8. hodiny ráno jsem dával s Petrem Rovným karoserii dohromady a pak s Dušanem Bayerem byla provedena rozborka karburátoru. Oběma moc díky za pomoc, protože jsem na spalováky opravdu levá ruka. Po tomto zásahu auto vypadá dobře a jede rozhodně lépe jak včera.
Dnes je počet přihlášených o jednoho jezdce více.
Modely musí opět ráno na technickou, kde se značí plato a motory. To dnes prováděl Aleš Bayer.
Online výsledky najdete opět zde:
1:5 Porsche |
Závodníci mají možnost se vykoupat v místním bazénu.
Rozprava dnes nebude, vše je jasné ze včerejška.
Kvalifikace 1
Skupina 1 – Štěpán Benda najel jako jediný ze skupiny 20 kol. Kolo pak pod 30 sekund. Druhý nejlepší byl Vilda Augustýnek. Ten však najel již o kolo méně.
Skupina 2 – zde již několik pilotů najelo 20 kol. Zdeněk Čechura, Pavel Karel, Rostislav Zapletal, Marek Rabas a Leoš Bulva. Jan Sonntag zatím do kvalifikace nenastoupil.
Skupina 3 – Vladimír Plh zajel 21 kol za super čas 10.03. Stejný počet koll zajel Mira Stehlík, Obdra Čechura, Michal Chamura a Jan Macejík. Všichni zlepšení.
Dušan Bayer na radí Petru Rovnému v depu
Skupina 4 – 22 kol dokázali najet Jiří Vyší, Jiří Rybák a Dušan Bayer. Zbytek pilotů 21 kol. Igor Vlahovič nastoupil do jízdy o něco později. Oprava táhla plynu. Hodně vyrovnané to bylo mezi Petrem Hartmanem a Mirou Jurenkou. Čas na kola podobný. Zde se přibližuje i Igor Vlahovič a Filip Jílek. Dnes to bude hodně o chybách.
Jako asi jediný RC klub od EFRA GP nabízí koupání v bazénu. Před hlavním finále se tak mohou závodníci schladit.
Kvalifikace 2
Skupina 1 – Štěpán Benda opět jako jediný nájezd 20 kol. Marian Sedlák najel pouze 4 kola a šel do depa. 19 kol je na postup do 1/2 finále dnes asi málo. Těch 20 kol snad.
Skupina 2 – tuto jízdu vyhrál Rosťa Zapletal. Společně s Pavlem Karlem, Leošem Bulvou a Markem Rabasem najel 20 kol. Marek jezdil dlouho za Leošem, který jej nechtěl zřejmě pustit. Pak to Markovi přestalo sedět. Nyní se kvalifikaoval i Jan Sonntag. Na dráze jsem byl svědkem několika tvrdších nehod. Ale auta pokračovala. Nechají si občas hodně líbit.
Skupina 3 – Petr Rovný první jízděu nejel. Nyní již nastoupil, aby se kvalifikoval. Petr Rovný však najel jen 17 kol. 21 kol opět najelo hodně pilotů. Plh Vláďa dojezd 10.09. Chamula. Čechura, Macejík – všichni již nájezd 21 kol.
Skupina 4 – Jiří Vyšín opět 22 kol. I Libor Lukášek dal 22 kol. Dušan Bayer má najeto (22 kol) a i Jirka Rybák (22 kol). Mira Jurenka také 22 kol nájezd. Neskutečné. Igor Vlahovič zajel 21 kol a 1/2 finále má jisté.
Moje maličkost na trinbuně. Vedle mne vpravo Filip Jílek
Nyní následuje polední pauza na oběd.
Kvalifikace 3
Skupina 1 – zlepšení v jízdě na 20 kol – Vilda Augustýnek, Dodo Ťažký a Petr Čechura.
Skupina 2 – Marek Rabas nyní konečně zajel svoje. Zvítězil s nájezdem 20 kol. Ovšem šas na kolo pod 29 sekund nestlačil. 20 kol najeli Leoš Bulva a Zdeněk Čechura. Rosťa Zapletal na jízdu nenastoupil. SKončil ještě před počátkem startu.
Mechanici jsou dnes opět potřeba
Skupina 3 – Petr Rovný stále neodhalil důvod nižšího výkomu modelu. Michal Chamula si zlepšil nájezd na 21 kol s lepším nájezdem. Miloslav Stehlík již také dosáhl na 21 kol.
Skupina 4 – zde jízdu dokončli Libor Lukášek (22 kol), Igor Vlahovič (ten nyní najel 22 kol a kolo stlačil pod 28 sekund). Do cíle dorazil ještě Filip Jílek (21 kol). Zbytek pilotů odstavoval své modely.
1/4 finále B – kolize po startu, protože protože model Pavla Karla zůstal stát na rovince. Petr Rovný odhalil příčinu ztráty výkonu – ucpaný výfuk. Ve finále startoval z poslední pozice. Jezdil pak na třetí pozici a na dvojici Benda / Bulva ztrácel. Ti si to spolu užívali až do konce jízdy, kdy Štěpán Benda dojel první. Ale pěkný souboj.
Start 1/4 finále B
1/4 finále A – postupují do 1/2 finále vítěz Martin Karel, Zdeněk Čechura a Marek Rabas. Out of Race – Vilém Augustýnek, Michal Kocemba a Jan Sonntag.
Start 1/4 finále A
1/2 finále B – dvojice Bayer / Jurenka a Hartman / Lukášek. Nádhera. Hlavně suboj Bayer / Jurenka dopadl lépe pro Jurenku, který vítězí. Postupují přímo Dušan Bayer, Petr Hartman a Libor Lukášek.
Start 1/2 finále B
1/2 finále A – po startu, který byl čistý, byl ve vedení Jiří Vyšín a za ním Jiří Rybák. Oba ujeli dvojici Igor Vlahovič a Filip Jílek. Takto se i finále dojelo, kde do poloviny času Filip jezdil stále za Igorem.
Nejlepší jezdci dokázali najet 43 kol, ale i 42 není ostuda. Jdeme na finále C.
Finále C – po opakovaném startu se nerozjel model Pavla Karla a ten dostal ránu zezadu. Sice pokračoval, ale měl handicap. Delší dobu byl v čele Marian Sedlák, ale pak se do čela dostal Matěj Benda. A ten i vítězí a postpuje do B finále.
Start finále C
Finále B – zde zvítězil Vladimír Plh před Janem Macejíkem a třetím Milanem Kocichem. Vláďa je tedy 11 jezdcem A finále. A protože v modelu Libora Lukáška byl měněn motor, bude startovat z poslední pozice.
Start finále B
Finále A – před finále A měnil motor i Dušan Bayer. I on se posunul dozazu k Liboru Lukáškovi. TQ samozřejmě Jiří Vyšín. Poměrně prostor měl u startu kolem sebe Igor Vlahovič. Neskutečný vývoj, kdy se stále měnily pozice. Tři jezdci dokázali najet 64 kol – vítěz Jiří Vyšín a pak Jiří Rybák a Mira Jurenka. Dušan Bayer měli kolizi s Petrem Hartmanem a propadli se. Z toho vytěžili Filip Jílek a Igor Vlahovič. Libor Lukášek a Vláďa Plch závod nekončili. Pořadí a výsledky máte níže:
1 | 1 | VYSIN Jiri | 64 | 30:06.152 | 26.979 | |
2 | 3 | RYBAK Jiri | 64 | 30:18.614 | 27.622 | |
3 | 2 | JURENKA Miroslav | 64 | 30:26.798 | 27.618 | |
4 | 9 | JILEK Filip | 63 | 30:00.459 | 27.567 | |
5 | 6 | VLAHOVIC Igor | 63 | 30:10.338 | 27.985 | |
6 | 5 | HARTMAN Petr | 63 | 30:11.741 | 27.554 | |
7 | 4 | BAYER Dusan | 63 | 30:17.711 | 27.502 | L |
8 | 10 | ROVNY Petr | 61 | 30:22.067 | 28.348 | |
9 | 11 | PLH Vladimir | 51 | 30:03.388 | 28.247 | |
10 | 8 | CHAMULA Michal | 25 | 12:07.295 | 27.680 | |
11 | 7 | LUKASEK Libor | 20 | 9:39.174 | 27.892 |
Následuje vyhlášení vítězů.
Vyhlašovali se vítězové C finále, B finále. 40 plus a všichni z Ačka.
Report je ukončen.