Když jsem začal v letět jezdit s tímto podvozkem kategorii F1, zjistil jsem, že ač jsem starší,
ještě jsem se to řízení podvozku nenaučil. První závod jsem byl překvapen, když jsem zvolil
nevhodné, byť starší obutí a že jsem nedržel krok se špičkou této kategorie. Ale převod 2.0 na
motor LRP X20 10.5 se mi moc nezdál.
A to se potvrdilo na dalším závodě, kde jsem neměl aktivní chlazení a motor jsem přehřál.
Regulátor jej odstavil na teplotu, ale obávám se, že jsem přehřál magnety a motor je tak jedině
na jízdu po globusu. Závodit se s ním už dát moc nebude. Respektive ano, ale budu v
nevýhodě.
Což o to, to by ani tak nevadilo. Je mi jedno, jestli pojedu finále C, D nebo E. Ale jelikož
mám zájem jezdit tuto zimu závody v Hrotovicích a v Jedovnicích (Winter Race Morava)
alespoň jednou, současné vybavení skoro pro TC Modified je mi v podstatě k ničemu. Tedy
na WRM se s tím nesvezu, kde jsou již předepsány nové komponenty. Jak dlouho se to
pojede nevím, ale investovat do toho budu muset.
Chci auto, co budu mít osazeno pořád stejnou elektronikou a ať přijedu kamkoliv, prostě dám
auto na koberec a jedu.
Takže mi z toho logicky vyšla nejlépe kategorie F1. Zjistil jsem, že na asfaltu to neuřídím,
protože nemám rozum a cit. Podvozek tu zátěž vydrží, neb je dobře konstruován, je můj. Zde
je vše předepsané na těchto seriálech a co uřídím, to si tam prostě dát nemohu.
Navíc špička pole mě nezajímá, chci jezdit pro zábavu a aby auto bylo po závodě pokud
možno celé. Proto zde stačí mít i starší akumulátory.
Proto jsem se rozhodl, že budu jezdit kategorii F1 – 21,5T a připravil jsem podvozek Mipek
2017 takto:
Motor: LRP X20 21,5T časování…… ?
Převod koncový: …… ?
Akumulátor: LiPo 2S
Regulátor: LRP Flow se Stock programem a nastavení Zero Boost
Servo: digitální Sawox (přesné označení teď nevím)
Pneu: prozatím …. sjeté
Podvozek je nastaven na koberec, jezdil jsem toto nastavení i na asfaltu a nevyhovovalo mně.
Takže maximálně oslovím kolegy, co budou jezdit tuto kategorii, aby mi zkontrolovali
nastavení výšky žehlícího prkna a tím to skončí.
Určitě si najdu své soupeře, se kterými si tvrdě zazávodím, ale musím řešit, co tam mohu mít
a co ne, ale zbytečně do toho cpát další peníze nebudu. To už jsem praktikoval a nehodlám to
opakovat.
Auto mám nastaveno perfektně, ale jezdit se s tím nedá.
S pozdravem …. soupeřům zdar, Miloš Pokorný